Vi har fått epost fra tolketjenesten i går
«Jeg kan informere om at vi nå kommer til å ha en tolk tre dager i uken i nord-fylke. Vi skal prøve at hun har tre sammenhengende dager. Jo tidligere de legger inn bestilling, jo lettere er det å planlegge. Dette er et prøveprosjekt for å se om dekningen blir bedre, og økning i bestillinger. Gjelder allerede fra mandag 01.06.«