Tegnspråkcafe er åpen nå på lørdag kl 13

Hei alle sammen Som ble diskutere etter (på) årsmøte for 2 uker og vi ble enig vi åpen tegnspråkcafe med utlodning nå på lørdag kl 13. Bare sosial og kose oss. Det blir selger mat. Velkommen til tegnspråkcafe nå på lørdag. Vi sees.

Vel overstått årsmøte i dag

Vi hadde gjennomført årsmøte i dag på brukerhuset i gamle Meieriet. 19 var til steder av dem 12 var stemmeberettigede. Det var hyggelig to gjester fra Stavanger som var med oss. Vi var så glad at Leder Camilla kommer på årsmøte i dag etter har vært bort 2 […]

Info om årsmøte nå på lørdag

Hei alle sammen Nå på lørdag blir årsmøte som skal starte kl 13 greit at dere kommer i god tid før kl 13. Vi ønsker ha påmelding pga ta hensyn til bestiller av mat til årsmøte innen på torsdag kl 21 . Vi sees på lørdag. Hjertelig velkommen […]