Tegnspråkcafe er åpen nå på lørdag kl 13
Hei alle sammen Som ble diskutere etter (på) årsmøte for 2 uker og vi ble enig vi åpen tegnspråkcafe med utlodning nå på lørdag kl 13. Bare sosial og kose oss. Det blir selger mat. Velkommen til tegnspråkcafe nå på lørdag. Vi sees.